skriva uppsatts på en fredag borde vara förbjudet


det är fredag och jag sitter och skriver svenska uppsatts :o
no life? haha jo de har att göra med att den ska vara klar tills på måndag och jag hade inte ens börja eftersom jag inte har fattat nått vad vi ska skriva igentligen. och imorgon hinner jag bara skriva lite på dagen för på kvällen är det fest och söndag är jag trött och död och ska plugga matte.
men nu rullar de på jag har väl sisådär 2 sidor kvar :p
men de tar jag imorgon.
känner att huvudet början bli lite efter så jag ska strax krypa ner i sängs.

natti natti :)

Kommentarer
Postat av: sofie

2009-12-19 @ 20:38:01
Postat av: sofie

haha, jag sittter och gör samma sak xD fast på en lördag... :(

2009-12-19 @ 20:38:44
Postat av: emelie

borde inte vara tillåtet med läxa på helger :o

2009-12-20 @ 17:20:38
URL: http://emelieedjupenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0