good start to February.


godmorgon
eller morgon och morgon.
jag vaknade 8 imorse. var tänkt att jag skulle tillbaka till lägenheten så för syrran skulle rida.
men de var så kallt ute så vi stannade hemma hos mamma och pappa lite längre.
jag har lege vaken sen 8 och hostat och hostat.
jag tror emma och syrran har smitta mig, de är som på reklamen tuggar spiktråd.

igår kom grannarna på middag. det serverades pommes och kött med garlic på.
och efterrätt fick vi en jättegod chokladtårta med  noblesse på. skit god.
sen spelade vi örnsköldsvikspelet, men hann aldrig spela klart för då började körslaget.
och jag som hade hoppas på att team erik skulle vinna, men kul för team hanna att dom vann med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0