I miss it already.


nu har jag då inte varit så duktig på att updatera här i bloggen.
så nu får det väl bli en lite ' vad har hänt sen sist'  updatering då.
ehm, stockholm..
jo stockholm, åh ja! jag saknar det redan! precis en vecka sen jag kom hem idag och jag hade gärna gärna stannar där mycke längre. jag hade jätte roligt och träffade så underbara personer!
vi kom fram i stockholm ganska tidigt på fredag morgon.
vi tog flyget dit som gick från sundsvall midlanda klockan o6.4o.
första gången jag flög och vilken känsla. jag älskarne!
dom bjöd på frukost på planet, vilket var ganska bra eftersom vi inte hade så stor lust att leta matställen direkt när man landat för en hungrig mage. vi var väl framme i stockholm halv 8 nått, tog arlanda expressen in till centralen för att vänta på en kompis som vi sov hos och som vi skulle få nyckel av så vi kunde lämna grejorna hos i trångsund, för att  sedan dra vidare ut på storstan. vi gick och vi gick, vi gick runt bland det mesta, och jag hittade en kjol inne på sturegallerian och en tröja på gina :) efter en lång dag på staden så återvände vi tillbaka hem till elin med onda och ledsna fötter.
jag och syrran fixade snabbt iordning oss för att sedan återvända tillbaka in till stan med tunneln.
syrran och elin skulle nämligen ut på sturecompagniet, och jag som bara fyller 17 år snart kunde ju inte komma in där,
istället tog gustav hand om mig hela kvällen, vi gick runt lite på stan, satte oss på ett cafe, gick sen vidare hem till honom på kungsholmen. kring 2-3 staplade två dyngfulla tjejor in, nämnligen syrran och elin. dom berättade om deras galna kväll på sturecompagniet och sen ringde elin efter björn och hans kompis.
den natten sov jag nästan inget, huhu ;)
dagen efter drog jag och elinorna hem till elin och laddade om för kvällen.
fixade middag och sedan drog de iväg igen till stan. denna gång tog jag och gustav en taxi till en fest medan elin och elin drog vidare till pans. jag kände ingen på festen jag var på, men sedan träffade jag en otroligt snäll tjej pernilla som tog hand om mig hela kvällen, och även björn kom som tur va :)
kvällen slutade med att jag hade skit roligt och vi tog taxi hem till gustav på kungsholmen och somnade.
dagen efter var man rätt död. vi tog oss en macka på sandy´s och sedan drog jag och eliorna hem till elin :)
vi tog de lugnt och senare på kvällen åkte vi ännu en gång in till stan och såg på bio.
såg bröllopsdullen, tjejig film men bra!
somnade vid 3, vaknade vid 6 och drog iväg in mot centralstation för att ta tåget imot sundsvall.
naturligtvis kom vi inte ända fram utan fick bussa sista biten hem eftersom det stog ett trasigt tåg på spåret.
väl hemma somnade jag direkt.
och dagen efter på skolan var en plåga av trötthet.

jaja, de var stockholms resan det!
alla hjärtans dag tillbringade jag hemma med mamma pappa och bror framför tvn med massa gott och bara mys,
den firar jag riktigt till helgen för då får jag nämligen besök från stockholm :D

nu har ni de ni gör. bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0