imorgon drar vi ;)


jag skriver ett inlägg här medans jag har ork och tid.
jag kom precis hem.
haft en jätte bra dag på skolan idag för de har ju nämligen varit smink hela långa dagen.
eller först hår, d'r vi fick lära oss att göra en svinrygg,
haha, de är kanske inte alla som förstår va jag skriver om nu, men en svinrygg är en uppsättning, för lite fint, bal/bröllop men man kan även ruffsa till den lite och gör den mer vardaglig. jag hade ingen kamera med mig på skolan som jag brukar ha på hv- dagarna. därimor hade jag min mobil men den har ju världens dåligaste kamera men jaja.
ni ser ju bilden nertill hur min blev. och en googlad bild.
sen efter de hade vi smink. väldigt bra lektion idag, och vi fick lära oss mycket.
om våra ögon och hyn är kall eller varm, jag har ju isblå ögon så jag har kall hy, och fick lära oss och man är vår sommar höst eller vinter. och med min hårfärg och ögorna så är jag sommar fick jag också reda på. vi fick reda på riktigt vad vi ska ha för foundation. sen fick vi  lägga en foundation på oss själv, sen rouge och puder, sol puder fick vi testa idag och vilket grymt snyggt! sen fick vi lägga ögonskugga och anpassa till om man har ögorna mer ihop eller mer isär. och fixa ögonbryna, de var en hel sminkning de :)

måste fortsätta med packningen, men först ska jag ta en vilo stund, ta igen mig lite.

såhär ser de ut där jag sitter och myser för mig själv nu.
datorn, en kopp kärlek haha nä men vanilj yoghurt med after eight bitar i , mums!

och ni ser även syrrans kärleks brev till mig, ihi
fast igentligen inte, står bara vad som ska ätas och att jag ska diska och dammsuga lägenheten.
inge vidare kärleksbrev de :(



min svinrygg, första gången.men övning ger färdighet

gjord av mig

svinrygg bakifrån (googlad)
bakifrån

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0