sjuk ..


duktigt emelie.
sett till att blivit sjuk såhär lagomt till stockholm.
nu ska jag se till att vara frisk till fredag får då drar jag och syrran till storstaden.
igår kväll hade jag feber. och skulle ställa mig och diska då.
de tog verkligen kål på mig. jag trodde jag skulle säcka ihop vid disken.
jag var helt skakis och kallsvettades. bädda ner mig under täcket.
sov en stund tills beck började, slasade mig till soffan med täcke och kudde och låg helt slut i soffan och kolla på beck.
hade svårt att somna igår kväll, svettades, frös , svettades, frös vartannat.
men tillslut så. sov till  idag sen proppade jag i mig massa vitlöks klyftor.

krya påre, emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0