makeup lessons

 jag tänkte lägga upp lite bilder från min linje.
första året, gått en termin och haft så fruktansvärt roligt med klassen och älskar linjen just därför vi håller på med smink, hår, hälsa, massage, spa, mode osv :)
här kommer lite bilder från våra smink timmar :)

jag blir sminkad av emma
jag blir sminkad av emma

jag sminkar emma
,jag sminkar emma

emma sminkad av mig
emma sminkad av mig

här kommer lite halloween bilder
hilda sminkad rynkor
sminkad rynkor''

emma halloween sminkning
emma halloween

hilda halloween sminkad

halloween

jag halloween sminkad, visst ser jag förjävlig ut? de var de som var meningen
jag halloween sminkad

liten del av klassen halloween sminkad
halloween

nu lite snyggare sminkning,
emma blir sminkad av våran makeup lärare veronica
och jag har fått frågor förut om det ska vara en vit fläck under ögat, så jag tar de här så slipper ni undra
 de är ett puder som att om man sölar, att ögonskuggan trillar ner under ögat som det brukar så har man de där puderet som man sedan när man är klar bara börstar bort, de är ingen färg på de så det syns inget sen och inge ögonskugga under ögat :)
emma blir sminad av veronica

jag blir sminkad av sanna
jag blir sminkad av sanna

resultat
resultat från sannas sminkning

jag och hilda sminkade
jag och hilda sminkade

emilia blir sminkad av emma

emma sminkar emilia

hilda och jag posa i spegeln

jag och hilda poosa i spelgeln

mitt hår har blivit lockat av någon

fixad hår

hilda fixa en coll frisyr på mig

hilda fixa frisyr på mig

nu har ni de ni gör, kommentera gärna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0