rest in pease <3


det är en jobbig tid vi går igenom nu. det är svårt att förstå och inget vet varför det blev som det blev. en vän till mig har farit till himelen alldeles för tidigt och vi alla saknar honom så oendligt mycket! jag träffade han på nyår, vi pratade, kramades och det var sista gången vi såg dig i livet. dagen efter var du borta. men för mig är du inte borta, för jag vet att du är med oss, du är med oss alla. för mig finns du, i tankarna, drömmarna. men att tänka att jag aldrig mer ska få träffa dig, det gör så ont. så fruktansvärt ont! ingen förstår, du var så glad på nyår och så gör du såhär?! Arvid, vi vill ha svaret på din utväg, du var inte personen som skulle kunna göra nått sånt här. det är ofattbart. när kan vi känna glädjen igen, saknaden kommer aldrig dö ut.  himlen har fått den finaste ängeln.  jag hoppas du har det bra, vi tänker på dig dag som natt. jag har inte fattat än att du inte finns mer :'((((( det gör så ont, så himla ont att mista en sån fin människa som dig. du var ju jämt så glad, alltid!
jag hoppas du är glad fortfarande där du är, det var ditt val. men om man ändå kunde ha gjort något. vi alla älskar dig Arvid som den glada fina människan du är/var.  vi tänker på dig, och glömmer dig aldrig. minnerna med dig lever vidare föralltid.
VILA I FRID VÄNNEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0