då var gatufesten 2009 över.


Hej, jag är hemma och jag lever!

Vilken helg det har varit, shoho.
Jag drar lite kort vad som har gjort.
Torsdagen - Emd
Fredagen - linda och elin kom, hängde med dom. jag och linda shakade ass på madhouse.
Lördagen - Darin, Tomas ledin, Hammerfall, sen umgicks på elin rum med några, längesen jag skrattade så mycket.
Och nu söndag, lite trött efter helgen, men det var det bästa jag gjort på länge.
tog bussen hem idag vid 12, hemma 2.
Jag somnade i sängen direkt, vakade 18.oo och gjorde lite mat - kyckling och ris.

Jag sitter i lägenheten och tror faktiskt jag blir kvar här nån dag.
Och ikväll ska jag och sis troligen rida.

Jag har lite kort från helgen, lägger in dom senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0