Erbjudande


Hej på er!
Igår skrev jag nånting om att kliva upp tidigt, tss så blev det ju inte.
Jag hasade mig ur sängen vid 12 och tog en dusch, sen började jag och mamma med tårtbakningen.
Vi ska ju på middag ikväll hos grannen, trevligt trevligt :)
Iaf så fortsätter regnet ösa ner, håller tummarna för en solig vecka på gotland nästa veckan!

Iaf, fick lite nyhetsbrev från cocoo.se
Och mina personliga favoriter var dom här två nertill.
coola va?
Nu har ni chansen att få 15% rabatt när ni handlar.
Ni ange bara  : bloggspecial    i rabattkoden
Erbjudandet gäller framtill 28 juli 2009.
 

245 :- st

195 :- st

Kommentarer
Postat av: Joanna

Tack för tipset!

2009-07-10 @ 15:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0