Erik segerstedt handduk är de inte alla som har!


Hejsan!
Idag blev det ingen strand, utan en dag i innerstaden ist.
Björn kom hit en sväng idag också,
han sa att han hade en present till mig,
och eftersom jag inte kunde gå på EMD tog han med sig nått därifrån sa han.
gissa om jag var nyfiken när han kom idag va jag skulle få,
och vet ni va jag fick?
Erik segerstedt handduk!! som han hade under uppträdandet på gutekällarn och torkade sig med! :D
Och nej, den luktar faktiskt inte svett utan parfym, hoh!
ska bli min snuttefilt haha.
jag tror sis är lite avis också, ja fast de kanske inte är så konstigt hihi ;)
och så fick jag deras spelnings-schema som dom hade uppe på scen :)

idag har iaf jag och elin sprungit i små gångarna idag,
och så har vi varit nere i båthamn och käkat glass.
och båtarna där nere är inte att leka med, gisses vilka as!
jag vill haaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0