helgen är över..


Ja, nu är helgen över.
Gatufesten 09 är avklarat.
Nu väntar mera mera.
Och nu ska jag blogga igen, har inte blive av nå bloggandes i helgen, wonder why?! haha.
Om mindre än två veckor far jag till gotland, och jag längtar såå!
Gotland är så underbart, så fint.
Paradis, där om jag nån gång gifter mig ska bröllopet vara.

Jag vaknade 1 idag, känns som jag sovit bort hela dagen,
men om man kollar på vädert och temperaturen så kanske de inte gjorde så mycket.
Tog igen en hel del sömn nu, från helgen,
då man kom i säng vid 3-4 och en natt 6 och klev upp för hotellfrukost klockan 9.

Iaf, har inte handlat så mycke i helgen eftersom jag troligen blivit bestulen på 600 kr, eller tappat?
men en Klick! påse fick jag iaf med mig hem, för 20 kr,
men som kanske var värld 2-3 hundra.
 

i bagen kunde man hitta : två tidningar, sofis mode, och klick! tidning.
 en fondation,
en kräm
som fäster makeupen bättre.

en mascara - max factor 'false lash effect, 175:- i butik.
2 st 100 kr rabatt på crockerjeans på jc.
och nån tävling man kan vara med och vinna mobiler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0