Lauren Conrad


Då var vi hemma igen efter en trevlig kväll hos grannen.
Det bjöds på jätte god mat och efterrätt tårtan som jag och mamma baka.
Spelat yatzy och jag vann! shoho
Och bara suttit och pratat.
Jag är mätt fortfarande.
Blev inga bilder, jag glömde helt bort de.

Imorgon ska vi troligen (beroende på vädret) fara på bilträff och cruising i ramsele.
Och söndag troligen birsta och shoppa.

Ska köpa slingfärg nån dag, undra bara vilken.
Vill ha mörkblonda slingor, men undra om jag kommer få gula slingor, så fult!
men slinga ska iaf göras innan gotland, och sen när jag återvänder till norrland kör jag en omgång till,
jag ska bli blondin. inte fejk blondin, ni vet grått/vitt eller sådär riktigt blond,
jag vill ha en naturlig blond, lite mörkare blondfärg,
min riktiga hårfärg.

som Lauren Conrad´s hår, så underbart fint hår.
Ja, hela hon är ju snygg!

Och rykter säger att hon slutar i the hills efter säsong 5. :((
då kommer jag sluta se.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0