när film inte hjälper


Somnade nån timme efter maten,
så nån städning i lillstugan blev de icke.
Tar de imorgon ist.
Vaknade lagomt till Beck - Enslingen.

Och nu tänkte jag gå och lägga mig,
har så svårt att somna på kvällarna,
har nog inte somna före 3 dom senaste nätterna även fast jag går och lägger mig kring12.
filmtittade verkar har slutat fungera, annars brukar jag somna jätte lätt till film,
men nu är de omöjligt. och att bara släcka allt och bara ligga rakt upp o ner helt tyst har aldrig fungerat för mig.
Kanske för att när jag var lite somnade jag jämt till kassetband, så de blivit en vana?
jag blir lugnare med lite ljus och ljud i bakgrunden när jag ska sova.
Men helt plötsligt nu har jag svårt att somna med de också?

nån som har nå tips hur ni gör när ni har svårt för att somna?



Lill tjorren ska bli stockholms fjant ;) 

nä hörri, jag ska göra ett försök att sova.
godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0