regn regn och åter regn


Tar de aldrig slut?
var är solen, jag saknar solen och jag börjar bli blek som ett lik igen.
Nä, va gör man egentligen en sån här dag?
Fast om jag tänker efter har jag inte gjort så lite,
packat alla mina kläder och skor som var i lägenhete, det blev 6 fullproppade påsar och en väska.
visste inte ens att jag hade så mycke saker, och har ju ännu mer här hemma.
Mormor och morfar kom och hämtade mig,  gjorde ärende på stan.
sen följde jag med en stund hem till dom och busa med hundarna, sen kvantum och sen hem.
Hemma packade jag upp allt och sorterade och kom på en ide till min garderob som mamma faktiskt tyckte var bra,
får se om jag genomför den senare nån dag.
Sen slängde jag ner mig i soffan och såg 'beverly hills' sen ' the hills'.

chillar framför tvn


Mamma har semester och hon har så tråkigt på dagarna utan mig så nu ska jag hem och liva upp de lite ;)
Det ska bli regn nu nå dagar, så på lördag eller söndag åker vi troligen till sundsvall, shopping, me like ;D
Och imorgon är det en vecka kvar till stockholm först sen gotland wiie!

nä, nu ska ja ta en tablett, dessa ögon rinner.
jä*la allergi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0