gotland, here we come! ;)


Dålig updatering idag,
även fast jag suttit en hel del vid datorn för det har varit skit väder, åska.
Men packningen har jag hunnit med och även målat idag också.
Iaf packningen blev väl som vanligt, alldeles för mycket kläder. ( enligt mamma iaf)
Men jag stannar ju i stockholm iaf 12 dagar,
och gotland en vecka, fast tvättmaskiner finns ju både i lägenheten på gotland och så ska jag och suz ta en tvättid hos björn :p

Vi rullar imorgon klockan 6, så jag ställer väckarn på 5, om 5 timmar alltså.
Jag lär sova mig igenom bilresan.
Jag lär updatera lite i bilen ;)

nä, kanske man ska sova en stund nu då.

förre årets bilder

lägenheten vi hyr av några bekanta
.


utsikten från balkongen, underbart


gotland raukar


muren


innan för murarna,  i innerstan


innerstan


innerstan


kajen


almedalen





stranden


en annan strand


inne i gångarna






båten påväg hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0