gotland


Hejsan!
Idag regnar de här på gotland, åska har vi hört också.
Så vi har varit inne hela dagen och tagit de lugnt, alla är ganska trötta efter nattens resa så vi tar igen oss lite idag.
Men senare ikväll ska vi nog gå innanför murarna och kika lite, älskar innerstaden, så mysigt!
Igår var ju jag och familjen på muskö hos Björns föräldrars landsställe.
otroligt mysigt var det där!
Vi blev bjudna på lunch och middag och så åkte vi på utflykt med båten, solade och badade
och jag hade en färsting på mig, första på hela livet, fast tur som det var så hade den inte bitit sig fast än, så den kröp bara och var bara att sprätta iväg den.
Vi stannade där till 9 ungefär sen for vi vidare till lisö till britta och tompa,
sen vidare till nynäs till båten.
Kom fram vid 3, somnade vid 5 och sov alldeles för länge idag.
Hoppas på bra väder imorgon :)

tänkte ladda upp lite bilder från resan.

Jag sov i bilen påväg till stockholm



på båtturen





båtturen, kanalen






mamma pappa och björns pappa
'

sen badade vi, jag tyckte de var kallt :p






björn försökte skvätta ner mig,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0