Hv-o8


Jag skrattar när jag tänker på alla tokigheter vi i klassen har hittar på,
mest mina och Hildas bus.

Idag skulle jag och Hilda gå och plocka lite blommor till salongen innan alla kunder kom.
Och högt uppe i träd hittade vi ju såklart blommor.
Hilda och jag plockade blommor
Det slutade iaf med att vi kom in med vita fina blommor som stank skit rent ut sagt haha!

Och vi körde lite soptunne rejs i korridoren,
Det har endast varit kontorspapper i dom där så dom är väl något sådär fräch får man hoppas. ;p
en sväng med tunnan


Och en annan dag bestämmde vi i klassen oss för en fika timme på elen.
Vi drog till dollar och köpte kakor, popcorn och saltapinnar för 120 spänn.
Grabben i kassen såg en aning förvånad ut när vi betlade haha.
fika paus på skolan


Och vem är inte lycklig med en lektion enbart fikandes.
erkänn staffan, du gillarne ;)
lyckliga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0