lite nytt i garderoben..


Medans jag var i Stockholm så besökte mamma sundsvall och hem kom hon igen med nya kläder till mig.
Jag fick hjälpa hon lite på traven när de gällde min smak, tack mamma!
tack!

fick en ljusblå klänning med knytning i midjan. - gina tricot
ett blå/vitt randigt sött linne som fungerar utmärkt till jeans shorts - gina tricot
en aprikosfärgad tröjda som fungerar till allt - cubus
vit/blå randig långärmad tröja - gina tricot
blå kort kofta - gina tricot
den rosa bikinin köpte jag i stockholm - gina tricot
bruna klackisarna - din sko


klackisarna, lite mattare i verkligheten, blixten gör dom glansig


min nya hugo boss - orange parfym, luktar så sjukt gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0