ny hårfärg


Så, nu har syrran en ny färg i håret.
Och jag var med och bestämmde vilken, och avis är jag.
Precis den färgen jag vill ha, fy.
Jag har nyss hätt i färgen på hon och om 30 minuter får vi se resultatet vilket ska bli väldigt spännande och se vad de egentligen blir för nått :p

Iaf idag var jag och syrran så trött och ingen av oss orkade laga mat så vi for och köpte käk på sylos.
Sen efter maten for vi till stallet till Piggan och pysslade om henne och så kom fröken Dahlander på besök som nu är hemma i norrland.
Vi tog oss också en sväng till stekhuset och solade och sen hem hit till lägenheten och snackade skit.

Nu ska jag ta tag i disken,jobbigt! för de är en hel hög.
Och imorgon ska jag vara upp med tuppen, har tvätt tid klockan 7 på morgonen,
säger bara lycka till Emelie att komma upp då!

Jaja, vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0