slappa


Konstigt nog sitter jag i lägenheten,
meningen var att jag skulle hem till mamma och pappa efter skolan
men tänkte bara svänga förbi lägenheten med en nyckel  och sen ta 16.oo bussen hem
men nu sitter jag här i lägenheten än och klockan är över 7.
Tar nog 21.oo bussen hem, känner att jag vill vara hemma nu.

Iaf, idag har vi haft matte prov.
Jag tyckte de var lite konstigt eftersom vi har gjort nationella redan, och slutar skolan på torsdag,
men jag vet inte men jag tycker de är konstigt.

Hade 2 timmarns lunchrast så vi slappade i solen och sen drog klassen på dollar och så köpte  vi kakor som kladdkaka, brownies, chokladbollar, popcorn, salta pinnar, och lite annar för 120 :-
Gissa om vi var mätt sen, men är det sista el-lektionen så är det.
Vi hade bestämmt att sista lektion då skulle vi bjuda oss själva på fika,
så de blev en hel del fika men skare va så skare!

Har varit ganska härligt väder ute idag, så pass att jag tog på mig mina nya shorts och gick barbent och en tubtopp.
kanske inte så värst snyggt med tubtoppen eftersom jag har fått sån bränna och linne-linjer.
Men så långt tänkte inte jag imorse.
Men iaf så har vi haft sista engelskan idag, och de var en otrolig lättnad, är det något ämne jag ogillar är det engelska och matte!

Men som sagt, en härlig dag och inte mycke har gjorts förutom matteprov, på svenskan såg vi Mamma mia filmen :)

Nu sitter jag med datorn i knät och lyssnar på musik och bara slappar.
Tänkte ta något att äta, men vad??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0