Stockholm nästa


Elin duschade håret idag med silverschampoo så nu är de inte lika grått.
Men hon ska ändå köpa slingor, kan bli riktigt snyggt de.

Iaf, jag sitter själv i lägenheten eller ja tjoffsan med.
Tänkte steka lite pannkakor snart.
Sen ska jag börja väla ut lite kläder jag ska ha med mig.

Vi far inatt, klockan halv 4 och tåget går 5.
Kommer fram till Stockholm vid halv 9  och då åker vi och lämnar väskorna hos gustav och alex.
Sen åkte vi vidare till Elin d´s jobb och hämtar nyckeln till hennes lägenhete och så sover vi en stund där och så ska jag då färga håret på syrran och fixa iordning oss för en runda på stan.

Sen på kvällen kanske vi ska på poolparty haha :D
Och på lördag en shoppning runda på stan och se fest hos Björn :))
Och på måndag åker vi hem igen, och då ska jag börja jobba hemma och tjäna pengar till GATUFESTEN som jag är så sjukt taggad till. Ska bo på hotell på Ibis från torsdag till söndag, kommer bli great!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0