bloggdesign


nä, nu orkar jag inte hålla på mer. men ser ni, jag har iaf lyckas fått till en bild längst upp på bloggen, dock tog jag bara en test bild, men ser ni, man ser ju bara huvudet. jag har sutte och mixtrat och ändrat men jag får verkligen inte till de så nu blev jag less och lämnar den som de är. ger tusan i att kolla dit på ett tag.

jag hade tänkt gå och lägga mig när jag kom hem eftersom jag har jätte ont i huvet, och haft hela dagen.
men så blev inte fallet, utan jag gjorde annat.

och idag for syrran till Usa, jag vill också!!!
men istället bor jag i hennes lägenhet i nästan två veckor och tar hand om tjoffsan och piggan :)
härligt ;)

men nu ska jag ta och käka lite, bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0