filmen får vänta..


Jag har ju nya Wallander-hämden'  på datorn nu, och precis som jag skulle slå på den fick jag ett sms av syrran som löd såhär : Se inte Wallander, vi ser den då jag kommer hem!
Så de är bara till och vänta, lika bra, är ju alltid trevligare att se film med sällskap.

Så jag berättar lite senare om hur filmen var eftersom syrran jobbar till 9.

Nu ska jag springa ner och hämta tvätten, hoppas jag inte stöter på nån sur gubbe eller kärring som jag är speciallist på att göra när jag ska till tvättstugan.

håll tummarna!

Kommentarer
Postat av: mia

Filmen är jättebra! Jag älskar alla wallanderfilmerna =) De spelas in i Ystad där jag kommer från, så kul när man känner igen sig! =)

2009-05-28 @ 19:57:48
URL: http://miary.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag älskar verkligen också Wallander filmerna, men den sista tycker jag inte var den bästa dom har gjort. Jo de förstår jag! :)

2009-05-29 @ 12:13:34
URL: http://emelieedjupenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0