Middag hos mormor och morfar

Kom nyss hem från mormor och morfar, eller nyss och nyss.
klippte gräset när jag kom hem. klippte gräset halv 10 på kvällen i short och linne, de är ju faktiskt 21 grader ute klockan halv 10 på kvällen. Underbart!
Iaf, middag hos mormor och morfar, lika gott som alltid, lika go efterrätt som alltid och lika underbara mormor och morfar som alltid.

Jag klädde mig lite sommrig med min  nya ljusrosa klänning från gina tricot och en blomma i håret.
Och visst syns de att solen har tagit?
På ansikte, arman och ben. great!





Det ska tydligen inte bli lika varmt imorgon, men varmt ska det bli.

Var ju på Arvid grav idag.
Arvids underbara föräldrar kom dit för att visa var graven var,
och sen bjöd dom in oss på fika och bara umgås.
Helt fantastikskt snälla människor .
Vi tittade på bilder på Arvid och kollade på hans rum och satt och pratade.

Vila i frid, vännen! <3

Nu ska jag duscha och sen sova, jag är trött.
Somnade en stund hos mormor och morfar,
kanske är det solen som snor all energi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0