snart sommarlov


har lite härliga bilder från stockholm som kommer in lite senare :)
nu ska jag äta kyckling och ris med sis och sussi.
somnade lite när jag kom hem och ställde väckarn på 17.oo så jag inte skulle missa sex and the city, och upp kom jag :)
sen direkt efter blev de ' the hills' som jag bara  brukar se när de inte finns nått bättre att se.
men iaf imorgon redan onsdag, skönt. den här veckan kommer gå super snabbt, och redan nästa vecka slutar vi, eller som lärarna säger att vi ska säga ' vi tar ut våran APU tid' så alltså slutar vi en vecka tidigare än alla andra på skolan, hade jag varit dom hade jag också varit sura över de, men nu är jag bara glad :)

och på fredag är de studentbal och min kompis ska gå så jag är första hårfixare,
en balfrisyr ska göras och jag är lite nervös, min första uppsättning på riktigt.
vi övade lite innan jag for till stockholm i tisdags, men jag lovar att vara mer noga på fredag.

och den 2-4 juli är de sundsvalls gatufest, jag ska bo på hotell med björn på Ibis i sundsvall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0