en trött en



har varit i kassan idag med en jätte trevlig tjej som heter Johanna.
fick sitta också ett tag, lättare än va jag trodde, så de gick väl ganska så bra :)
när jag slutade for jag direkt hem till sis,
och där däckade jag i soffan på engång. hade så ont i huvudet,
och de har jag än :/ nån som är lika död som jag?
tanken var väl att jag skulle hänga med sis på sin första mary kay klass,
och sis hade lagat mat till hon och mig,
men då sov jag. är inte riktigt hundra idag känner jag..
vaknade vid 19.00 igen av att min lärare ringde,
och  va väl tur de, annars hade jag nog sovit än.
iaf, diskade all disk åt syrran, snäll du emelie! :p


ska strax fara till björn igen.
först ska jag bara fixa naglarna.

imorgon fredag och de betyder först jobb och sen kista och shoppa ny kvällsoutfit sen feeest!

har en del skolarbete att göra,
2 uppsattser och matte och engelska att göra
tills vi är tillbaka i skolan igen,
och jag har inte ens börjat :oo
tänkte att söndag får bli en "pluggardag"
och för att göra den hemska dagen bra blir det bio - 2012!
jag tror att den filmen kommer vara grym!

va tänkte ni hitta på i helgen? :)

ligger och mjukas med denna sötsak


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0