helt död, nu väntar body pump


Hemma igen i norrland.
I torsdags mötte jag upp sis på jobbet,
sen for vi hem till henne en sväng och sen
till centralen och mötte upp Linda som kom med tåget.
I fredags gjorde jag och Linda stan,
galet mycke folk, lång kö in till buttericks.
Så vi tröttnade ganska fort.
men några saker fick jag väl med mig hem.
senare kom Sis och Elin och hämtade upp oss med en hyrbil,
och sen for vi till café 60, ett jättemysigt café som har öppet till 02.00.
Lördagen åkte vi med Björn till Ikea och kollade på lite saker.
och sen åkte jag och Linda till farsta galleri och shoppade lite.
Hem och duschade, sen direkt till Elin och sis där vi fixade oss på fest,
och sen åkte vi vidare, hämtade upp Hilda.
Lördagen var riktigt bra faktiskt.
började lite trögt, men slutade bra.
Jag och Linda tog taxi hem ganska sent,
mer säger jag inte hoho ;)

söndagen åkte jag och Linda och hämtade grejer hos Elin.
när vi kom tillbaka insåg vi att klockan var mycke och att vi hade väldigt lite tid innan tåget gick.
men vi hann med tåget med en del stress.
jag var helt död på söndagen. och de är jag än..
på tåget satt vi oss i resturangen och chillade,
två helt döda tjejer som längtade att komma fram till en skön säng.

Har bilder sen lördagen, men insåg just att min kamerakabel ligger i björn lägenhet(elins för tillfället)
så dom kommer nog upp på lördag, då jag far ner till Stockholm igen på fredag,
och har apu där nere i två veckor.


en sliten och helt död emelie som strax ska fara iväg på body pump,
känner att jag kommer vara riktigt seg på body pumpen idag.






sånna tillfällen gör mig verkligen så förvirrad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0