Bio ikväll - Michael Jackson - this is it


Mamma och pappa for precis hem till Norrland igen,
med den hemska lastbilen.
Vi tog ju lastbilen ner eftersom elin har flyttat och behövde alla sina möbler hemifrån.
och vi lånade en gammal gammal lastbil som bara var tvåsittsig,
så jag fick sitta i mitten mot en fönster och på "trumman",
efter 5 timmar hade jag inge arsle kvar och min rygg värkte som aldrig förr.
Glad att den resan är över,
hem tar jag flyg eller tåg, lita på de!

jag sitter fortfarande hemma hos sis.
sover här eftersom vi ska på bio ikväll,
och björn kommer hem så sent så..
har precis bokat biljett för filmen  Michael jackson - this is it, på rigoletto klockan 19.00
har hört mycke bra om den, så äntligen.
nån som har sett den?
va tyckte du?

skriver sen om hur jag tyckte filmen var.
bye




sis idag utanför lägenheten



Kommentarer
Postat av: Nathalie

Fin blogg du har här :) Allt bra med dig?

2009-11-08 @ 21:49:46
URL: http://charismatic.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0