en lugn kväll med julmusik


goddagens!
sov lite extra imorse, men de tog ingen skada av så ;)

vi fick ha en vikarie på sminket idag,
och jag lärde mig mer idag än tidigare.
hon var riktigt duktig.
vi fick sminka bröllopssmink, jag fick äran att sminka hilda.
bild kommer :)
slutade halv 4 och kom hem kvart över 4 och då var de snabba ryck att byta om igen,
och sen vare body pump!

och nu sitter jag här och lyssnar på lite jul låtar haha, de är så mysigt :)


ska ta en dusch nu, sen slå på nån mysig film.
lite less, igår hade jag en skit dag helt enkelt!
inget skulle vara skönare med en resa bort..
men i helgen blir det bio och mys med Linda
och lördag skräckiskväll med brudarna.
GÖTT!

har ni föresten sett nya ica reklamen?
jag kunde inte låta bli :p
emd ska uppträda nästa helg på ica maxi lindhagen där jag hade apu,
ska försöka åka ner den helgen, ja inte bara för emds skull :p


Kommentarer
Postat av: Josephine

haha, älskar reklamen!

2009-11-26 @ 14:20:52
URL: http://josephhine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0