Ingen bio idag


började 11.45 idag och har alltid bara två lektioner på fredag skönt.
efter skolan åkte jag till mormor och morfar en sväng.
Jag och Linda hade planerat att gå på bio idag och se 2012,
men jag hörde aldrig av nått från Linda så jag och amanda åkte in till kramfors för att gå på new moon,
jag har ju redan sett den men amanda ville ha nån att gå med och så skulle hon bjuda mig isf,
men både new moon och 2012 var fullbokade när vi kom, stog i 20 minuters kö utanför och sen säger dom att de är fullt redan, så kall som vi var så tog vi oss en sväng till solariumet ist och sen hem. Nu börjar idol igen, och fasen va Erik är bra!

Ha en bra kväll alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0