kan nån komma med mat till mig?

goddagens.
näst sista apu dagen idag,
gick kanon.
var i kassan med en jätte rolig tjej,
skrattat så jag fått ont i käken haha :)
efter jag slutat åkte jag till sis lägenhet,
men hon och amanda har farit hem men jag kommer inte in hos björn.
igår skulle jag och björn gå ut och äta men jag sovde hos sis inatt av en andelning jag tycker vi sketer i att skriva om..
men han mådde nog gott ändå, satt hemma och drack öl,
själv kom jag inte i sängs förän 2 och klockan 7 imorse ringde väckaren. usch..
i kassan idag kände jag hur allt börja snurra i huvet, och jag började kallsvettas, skakade lite och kände som om jag var påväg att svimma, så fick sätta mig och vila ett tag, men mådde bättre ganska fort igen.
hon jag var med trodde det kunde bero på stress, eller att de blivit för mycket för snabbt.
eller dåligt blodtryck, för frukost de hade jag ätit.

iaf, ligger i soffan hos syrran nu,
helt själv.
funderar va jag ska äta eftersom kylen och frysen är tom,
kanske går och köper pizza eller en sallad.
sen en dusch sen plugga.
och åker till björn senare ikväll.

vill så gärna se twilight - new moon på fredag,
får se hur pank jag är haha :p







I've learned that you should never say never..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0