minnen

när jag var mindre brukade jag alltid rida på min mosters lilla ponny Tarras,
ochlånade jag hem honom hit till lugnvik.
han är såld nu, och de var flera år sen jag såg honom sist.
världens underbaraste häst, världens finaste ponny.
och nu ser jag honom på blocket till salu.
vilka minnen man har med den hästen,
underbara minnen man aldrig glömmer!
han var som min egna lilla ponny.

jag och tarras tävlade dressyr


jag och tarras hopptränar



tarras och jag



bild lånad från blocket


och är ni sugna på att läsa om honom på blocket hittar ni länken HÄR!

Kommentarer
Postat av: Björn

du e så söt. Önskar bara att jag fick se det här live :)

2009-11-26 @ 01:53:43
Postat av: Sis

Hade jag haft barn hade jag köpt han!

2009-11-27 @ 14:56:18
URL: http://eloin.bloggagratis.se
Postat av: emelie

Ta och skaffa de då! ;D

2009-11-27 @ 22:23:29
URL: http://emelieedjupenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0