sista dagen på maxi


sista apu dagen idag.
var på sminket, och plockade upp lite smink och annat.
när jag slutade fick jag en påse med massa gosaker i, de tackar jag för :)
och så hörde jag lite om sommarjobb, de lät som om de skulle vara möjligt att sommar jobba där i sommar :D
lite tråkigt faktiskt att dom här två veckorna är slut, hade gärna stannat längre.
idag bjöd björn mig på middag ute på en jätte mysig resturang med jätte god mat :)
och nu har jag och björn skrivit klart min historia uppsatts, björn skrev och jag sa vad han skulle skriva haha :p
nu bara matten och engelskan kvar. har börja med matten men fattar nada..

imorgon tänkte jag kliva upp i ti och fixa lite grejer, och sen bio med calle - twilight :D
och sen följer jag med björn på fest :)
sen söndag hem till norrland igen..

nu ska jag äta lite chips och dipp och bara ta de lugnt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0