tredje apu dagen.


Tredje apu dagen avklarad.
var med en jätte trevlig tjej på special idag.
jag fick galja jätte söta små pepparkaks dräkter till barn,
och prisa om kläder, och så tog jag mig en tur och köpte lite grejer till mig själv.
dagen gick riktigt fort.

nu sitter jag och funderar på om man kanske ska börja plugga lite,
fast lite käk innan skulle va gött!
gick förbi så mysiga resturanger påvägen hem,
kanske drar med björn dit.
påtal om hemvägen, haha!
jag har svårt att hitta från björn till tunnelbanan och tvärtom,
så imorse valde jag att gå till odenplan ist för rådmansgatan,
eftersom de var enklare väg men lite längre.
hittade hur lätt som helst, men nu påvägen hem råka jag tappa bort mig lite hah.
gick rätt ändå tills jag skulle svänga in på gatan dom bor.
där gicke fel, helt fel gata men de löste jag snabbt.
tycker ändå jag varit duktig, bor inte i stockholm men aldrig tappat bort mig :))

hur har er dag varit? ;)

vi hörs senare!

köpte en hårfärg och ett läppstift.
dax att färga utväxten..



nya läppstiftet från IsaDora,
färgen heter : winter red





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0