helgen!


i fredags blev de härnösand som planerat.
sara följde med mig hem efter skolan,
och halv 7 tog vi bussen mot härnösand,
och då plockade camillas mamma upp oss
och så körde vi förfest hos camilla :)
sen vid 11 skjussade snälla Joel ner oss på stan,
dit vi skulle.
men var dåligt med folk, men dansa arslet av mig gjorde jag iaf ;p
träffade massa trevliga personer :)
vid 1 kom hildas pappa och hämtade oss.
och igår sov jag typ hela dagen,
måste ha sovigt tungt den natten för hade 3 missade samtal och ett antal nya meddelanden
när jag vakna på morgonen även fast jag sov med mobilen under kudden hela natten ;p
vid 5 gick vi ner till grannarna på middag,
och lite senare kom Linda till mig och vi har bara snackat skit,
skönt att få snacka med henne, blir så långt mellan gångerna även fast vi bor bara nån kilometer ifrån varandra?!
hon sov här inatt och åkte hem vid 1.
var meningen att jag och mamma skulle rida med kicki idag,
men så dåligt väder så vi tar de i veckan ist :)

nu ska jag göra en grej,
vad får ni veta senare, hoho ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0