Andra avenyn!



skoldagen har rullat på rätt bra,
haft hv hela dagen och fått sminkat lite och planerat inför morgondagens LS-dag.
vi har kommit på en så jäkla rolig grej tills imorgon, mer om de får ni veta imorgon och kommer nog en hel del bilder ;) och efter skolan ska jag till min kusin emma och sen ska jag rida piggis med moster :)

efter skolan idag somnade jag.. igen!
skulle följa med amanda in till kramfors och testa nya solariumet, men jag klev precis ut från en lång dusch när hon ringde om sa att hon skulle fara så jag stannade hemma.
nu ska jag göra en fruktsallad och vänta på att andra avenyn ska börja!
som jag längtat!

på torsdag kommer sis hem, och med sig har hon självklart tjoffsan! :)
och på fredag kommer älskling :)))
vi får se om vi hittar på något skojj då, kanske klätta i skuleberget eller nått :)

Kommentarer
Postat av: Sis

Ja vi klättrar i skule, de gör vi! :D

2009-09-08 @ 23:28:35
URL: http://eloin.bloggagratis.se
Postat av: emelie

vi får se va Björn tycke :)

2009-09-09 @ 22:15:03
URL: http://emelieedjupenstrom.blogg.se/
Postat av: Björn

vad e Skule? Klättra i berg e ok men inte stegar!

2009-09-10 @ 01:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0