drar till stockholm


hej hopp!

dålig uppdatering av mig.
igår efter skolan gick jag och hilda ut och åt på stan,
sen gick vi vidare till stekhuset och stekte lite fläsk.
och jag trodde jag skulle svimma..
jag såg ut som en kräfta när jag kom ut igen.(y)
sen mötte vi upp amanda och stack direkt till bio salongen
en timme innan den började.
alltså var vi först där och fick alltså dom bästa platserna ;)
vi såg Harry Potter - halvblodsprinsen.
mycket mycket bra film! 
längtar redan till nästa kommer.
och snart kommer ju twilight - new moon ut på bio.
den har premiär den 11 november, alltså 78 dagar kvar till premiären,
precis just då jag och hilda är i stockholm, niceeee ;)
då blire bio!
iaf, efter bion igår for vi hem till mig och så sovde Hilda här.

idag på skolan har vi typ bara slappa, spelat lite vollyboll.
och så har jag och emma anmält oss till body pump på måndagar.
ÄNTLIGEN ska jag få börja träna!
så på måndag drar första passet igång och jag ska börja ut och springa också nån dag i veckan?!
jag vet, jag är lika förvånad som ni. men känner att de är dax att börja röra på sig.

och så nyss bokade jag buss biljett till stockholm.
har sovmorgon imorgon så har bara en lektion sen klockan två far jag.
och snälla syster och elin möter upp mig halv 9 i stockholm.
och då blir det bio, haha igen :)

nu ska jag duscha och sen börja packningen,
jag har inte ens börjat med den och klockan är 10.
först leta fram väska :p

lär inte bli nå bloggandes i helgen, men kanske hinner lite uppdatering imorgon.

så går det när man är ensam i biosalongen,
hilda underhåller ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0