NYÅR


då var denna dag avklarad.
började med att kliva upp 5 imorse, var inte de roligaste,
men skulle ju hjälpa till att inventera på björn jobb, så några hundralappar trillar in på mitt konto.
slutade vid 12 sen tog vi taxi hem igen.
jag och suz gick och handlade lite tacos sen slumrade jag till lite i soffan,
och nu är jag är helt proppmätt av all tacos och ändå sitter jag och proppar i mig chips och vitlöksdipp,
vem kan motstå? ;)

men jag har ju faktiskt inte berättat om min nyår
så jag drar några rader och lite bilder..

jag sov hos sis onsdag till torsdag.
vid 1 kom suz till oss och vi åkte sen vidare hem till björn.
åt hasselbackspotatis och lövbiff rullander och tosca päron / after eight päron till efterrätt.
jag suz och sis tog taxi hem till sis vid halv 9 och fixade iordning oss, eller ja, jag fixade iordning dom.
sen tog vi taxin till skärmarbrink till en fest och firade tolvslaget med massa raketer och champagne alldels utanför globen.
tog taxi hem och var hemma vid 3.
och i övrigt har vi bara varit i stan och shoppat.
nk´s skyltfönster såhär i jul är så himla grymma!

men nu lite bilder










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0