hemma efter en lång resa


fan va jag hatade SJ igår..
först stog jag och björn och väntade över en timme på att tåget skulle komma in på centralen,
när tåget äntligen kom över en timme senare så när vi hade börjat farit så är vi tvunga att stanna titt som tätt för problem med spåren.
skulle kommit fram tilll sundsvall 20.50 men kom fram 22.20.
och jag hade boka buss från sundsvall till kramfors, men den hade redan gått för längesen, men SJ sa att dom skulle fixa en ny och att den skulle stå där när vi kom fram.
men ingen buss stog där när vi kom, så jag och några till stog ute och väntade i 40 minuter i -26 grader.
sen gick vi in, för vi började tvivla på att de ens skulle komma nån buss.
efter drygt 20 minuter så kom äntligen bussen.
så 00.40 var jag framme i kramfors då jag egentligen skulle varit framme 22.30.
morfar stog och väntade när jag kom fram, och så sov jag hos mormor och morfar,
och så skjussade morfar hem mig vid 2 idag :)

packat upp allt nu och lekt lite med min nya dator :)

imorgon är det skola som gäller och efter de girlsnight hos natajis :)
var alldeles förlängesen nu!

lekte lite med camen på min nya dator,
tur att jag är så mogen av mig, haha

osminkad och äcklig, jaja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0