lets dance


jag har blivit lite lat på den här bloggen.
smyg skriver nämligen på en annan, en bättre som jag tycker.
vi får se senare hur de går med den så blir de väl så att jag byter, men de lär ni märka. jag lovar att tala om det ;)

ja, fredag iaf, himla skönt må jag säga!
jag är hemma och ser på lets dance och bara tar de lugnt.
imorgon väntar pulkäventyr med pluttos och svanne.
sen middag här hemma med grannarna, en mycket bra lördag med andra ord.

om en vecka kommer min gull bubbis.

nu ska jag göra mig en fruktsallad och se vem som får åka ut ur lets dance, mattias är min favorit, och håller tummarna för att rabih får stanna trotts dåliga poäng :)

vi hörs imorgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0